بر اساس اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی ساعت کار ادارات صبح امروز تا ساعت ۱۱ خواهد بود و فردا هم تعطیل اعلام شد.

در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای واحد‌های ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر تعطیل است.

همچنین ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز چهارشنبه ۲۰ تیر (به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک هستند) از ۱۱ صبح تعطیل اعلام می‌شوند.

آزمون کنکور سراسری و امتحانات دانشگاه‌های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است.

شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته‌باشند.

به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از اتمام وقت اداری ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار