مشاور مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: لازم است مردم مثل گذشته در این روز‌های پر مصرف حامی شرکت برق باشند.

کیوانپور گفت: در روز‌های اخیر شاهد افزایش دمای شدید هوا هستیم و بسیاری از شهر‌های کشور دمای بیش از ۵۰ درجه را تجربه می‌کنند.

او ادامه داد: روز گذشته عدد نیاز مصرف بالای ۷۷ هزار مگاوات در کشور رکورد جدیدی را ثبت کرد که اختلاف زیادی با نیاز مصرف سال گذشته دارد. 
مشاور مدیرعامل توزیع برق استان با اشاره به اینکه پنج درصد افزایش مصرف رخ داده افزود: در استان مرکزی روز گذشته بیشترین رقم مصرف سال جاری به ثبت رسیده به طوری که نسبت به هفته گذشته حدود ۷۰ مگاوات مصرف افزایش داشته است. 
کیوانپور ادامه داد: لازم است مردم مثل گذشته در این روز‌های پر مصرف حامی شرکت برق باشند و مدیریت مصرف برق را با کاهش استفاده از وسایل کم مصرف در ساعات اوج مصرف در دستور کار قرار دهند. 
او اضافه کرد: ساعات اوج مصرف کشور از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب رسیده که بازه طولانی مدت است؛ البته مدیریت مصرف در باقی ساعات نیز باید انجام شود. 
کیوانپور خطاب به واحد‌های تجاری گفت: تقاضا می‌شود این واحد‌ها کار خود را زودتر شروع کنند و حدود ساعات ۱۲ تا ۱۷ همکاری لازم را داشته باشند تا بدون اعمال خاموشی این روز‌ها سپری شود. 
مشاور مدیرعامل توزیع برق استان تأکید کرد: روز گذشته رقم بالای هزار مگاوات مصرف  ثبت شده که ۷۰ مگاوات بالاتر از هفته گذشته بوده است که پیس بینی می‌شود امروز و فردا رقم بالاتری ثبت شود. 

برچسب ها: مصرف برق ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.