مر اسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (علیه السلام) این شهرستان برگزار شد.

 مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان باحضور فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، رئیس بازرسی انتظامی استان، رئیس دادگستری و اعضای شورای تامین و اعضای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم با حضور مسئولان از خدمات بیست و سه ماهه سرهنگ سید رضا اسلامی فرمانده سابق این شهرستان تجلیل و سرهنگ سید علی محمود زاده به سمت فرماندهی جدید این شهرستان معرفی شد.

سردار عبدالعلی روانبخش جانشین انتظامی استان کرمان در این آیین با استناد به کلام مولای متقیان گفت: فرمانده خوب باید در خدمت مردم باشد و در برابر دشمنان با قدرت و صلابت ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی کوهبنان از جمله امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است که باید این جایگاه حفظ شود.

جانشین انتظامی کوهبنان افزود: در دهه ۷۰ دغدغه امنیتی در کوهبنان داشتیم و در این زمینه  شهید هم دادیم، اما امروز شاهد امنیت پایدار به واسطه همکاری و تعامل هستیم. 

وی بیان داشت: نصب دوربین‌ها کافی نیست باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا در راستای هوشمند سازی در حوزه‌های مختلف غفلت نشود.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان نیز گفت: ما ارادت خاصی به خاندان اهل بیت (علیهم السلام) داریم و آنان را دوست داریم در حالی که این دوستی دو طرفه است.

آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان

وی تصریح کرد: هر آمدن رفتنی به دنبال دارد؛ لذا مدیران باید در راستای خدمت رسانی به مردم پیش قدم و حافظ خون شهدا باشند.

امام جمعه کوهبنان افزود: جا دارد از شجاعت و قاطعیت سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی تجلیل کنیم؛ در حالی که وی ارادات خاصی به کارکنان انتظامی شهرستان داشت.

سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان نیز در این آیین گفت: کار‌های خوبی به همت شورای تامین در راستای برقراری امنیت شهرستان انجام شده است.

وی خواستار احیای دادسرا شد و ابراز امیدواری کرد، ساخت اماکن انتظامی شهرستان و کیفیت بخشی به خدمات انتظامی با قوت تداوم پیدا کند.

اسلامی بیان داشت: اولویت‌های درون سازمانی بر اساس مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه و بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: به هر میزان کیفیت و کمیت منابع و سرمایه انسانی را ارتقا دهیم به همان میزان به شان و ارتقای شهروندان کمک شده است.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان هم گفت: سرهنگ اسلامی فردی اخلاق مدار، مقتدر، اهل صفا و صمیمیت بود و به خانواده کارکنان انتظامی توجه خاصی داشت.

وی تصریح کرد: حضور در تمام جلسات، تلاش برای جذب اعتبارات فرا استانی از دیگر ویژگی‌های سرهنگ اسلامی بود.

فرماندار کوهبنان گفت: سلامت و امنیت دو مقوله‌ای است که در آیات و روایات به آن توجه خاصی شده است و به برکت‌انقلاب اسلامی این دو‌مقوله در جامعه ساری و جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار