رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از اعطای «امتیاز‌های ویژه نخبگی» به فناوران برگزیده در المپیک فناورانه ۲۰۲۴ خبر داد.

 شقایق حق جوی جوانمرد در نشست خبری المپیک فناورانه ۲۰۲۴ با اشاره به برگزاری رویداد المپیک فناوری در ۵ حوزه اصلی هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، امنیت سایبری، رباتیک و پهپادی گفت: شناسایی استعدادها، افزایش توانمندی و به‌کارگیری آنان در شرکت‌های دانش‌بنیان از مهم‌ترین اهداف برگزاری المپیک فناوری است.

او ادامه داد: رویداد المپیک فناوری علاوه بر بخش رقابتی که در ۵ حوزه برگزار می‌شود، شامل بوت‌کمپ‌های تخصصی به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی فنی به افراد علاقه‌مند با رویکرد جذب آن‌ها در شرکت‌های فناور، همچنین ایستگاه کار و اشتغال با هدف احصای فرصت‌های شغلی از شرکت‌های فناور فعال و معرفی نیروی انسانی دانشی و برگزاری جلسات مصاحبه در ایام برگزاری رویداد می‌باشد.

حق جوی جوانمرد اظهار کرد:  یکی از گلوگاه های توسعه فناوری در جهان نیروی انسانی نخبه است. امیدوار کردن، جهت دادن به استعدادهای نخبگان و سوق دادن آن ها به سمت فناوری از کارکردهای این المپیک به شمار می رود. بر اساس هماهنگی‌های ایجاد شده با بنیاد ملی نخبگان، برگزیدگان این رویداد از امتیاز نخبگی برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار