محمدمهدی تقوی بازیگر نمایش تاریخی آریو برزن گفت: باید نمایش آریوبرزن در صحنه تئاتر تماشا شود زیرا این کار با توضیح و تعریف قابل وصف نیست.

نمایش «آریوبرزن» به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی  از دهم تیر در  پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه نمایش است. از این رو با محمدمهدی تقوی بازیگر نمایش آریو برزن که در نقش چوپان فعال است به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

محمدمهدی تقوی از داستان نمایش آریو برزن گفت: بازیگران نمایش آریو برزن در وهله اول یک برخوان هستند که  داستان را روایت می‌کنند و هر کدام هم به اندازه خود یک شخصیت را به نمایش گذاشتند.

وی درباره کاراکتر خود در این نمایش بیان کرد: در این نمایش من نقش چوپانی را به عهده دارم که به کشورش خیانت می‌کند. لذا در وهله اول  یک‌سری علامت سوال‌ها برایم وجود داشت اما خیلی زود با نقش ارتباط گرفتم. چوپان از آن جنس نقش‌هایی بود که خیلی سریع با آن ارتباط گرفتم و کار را پسندیدم،  تلاش کردم و با توجه به نیاز نقش، کمی بدجنسی وارد بازی خود کردم و به مرور آن را کامل کردم. شاید سوال پیش بیاد که چرا حالا شخصیت چوپان کوتاه است، علت آن این است که خیانت کارها معمولا کم‌رنگ هستن ولی همین نقش کوتاه در باورپذیری یک ضربه‌ی بزرگ، تاثیر گذار است.

تقوی بازیگر نمایش تاریخی آریو برزن تصریح کرد: اگر بخواهم درباره شرایط تمرین تئاتر و سختی کار صحبت کنم، باید بگویم، ما واقعا تمرین‌های سختی و گذراندیم. به طوریکه در لحظه‌هایی بدن‌هایمان کم می‌آوردند و به اصطلاح خالی می‌کردند؛ اما الان که به آن لحظات فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم آن شرایط برایم هم لذت بخش بود .

این بازیگر درباره بازخورد تماشاگران گفت: بازخورد تماشاگران واقعا عالی بود و آن انرژی که مخاطب  در حین اجرا به ما منتقل می‌کردند کاملا کمک‌کننده و با ارزش بود.

ور در پایان صحبت‌های خود گفت: نمایش آریوبرزن را باید دید، با توضیح و تعریف قابل وصف نیست. مخاب باید حس و حال  این نمایش را باید در سالن تئاتر حس کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار