مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۲ پروژه ورزشی در استان در آستانه بهره برداری است گفت: برای این پروژه‌ها یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 ستوده نژاد اظهار کرد: با توجه به جذب اعتبارات ویژه در حوزه عمرانی اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در پروژه‌های عمرانی استان رقم خورد و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان، به مرحله بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه‌های ورزشی به رغم اینکه نیاز مبرم ورزش استان بودند نیمه تمام رها شده بودند که با تخصیص اعتبارات لازم بخشی از آنها در هفته دولت و تعدادی نیز در هفته تربیت بدنی به بهره برداری خواهند رسید.

ستوده نژاد گفت: این پروژه‌ها شامل سالن چند منظوره روستای عین الدین بستان آباد، سالن باستانی بناب، سالن ورزشی زرنق هریس، سالن وزنه برداری و تکواندو آچاچی میانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال ایلخچی و باسمنج و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال قره تپه و تسوج شهرستان شبستر، سیلاب آذرشهر ، خوابگاه سراب و همچنین دو سالن سه هزار نفری رسالت و میرداماد تبریز هستند و در مناسبت‌های یادشده افتتاح خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها بخشی از نیاز و کمبود‌های استان در بخش ورزش را برطرف خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.