سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر گفت: تصویب این طرح به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می‌شود.

رسول عطایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌‌غربی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به توسعه ۶۵۰ هکتاری شهر پیرانشهر تصویب طرح جامع تجدیدنظر این شهر زمینه‌ای برای توسعه نیاز‌های مسکونی و خدماتی و شبکه معابر شهری است.

وی اضاقه کرد: با تصویب این طرح مشکلات تأمین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و تعاونی‌های مسکن و همچنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی رفع می‌شود.

عطایی ادامه داد: توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهر پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بهبود شاخص‌های توسعه و رسیدگی بیشتر به مطالبات مردمی از مسائل مورد توجه بوده که در اولویت قرار دارد.

به گفته وی، با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهرپیرانشهر این طرح برای بررسی و تصویب به شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.