دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: خوشبختانه تا الان تخلفی در صندوق‌های اخذ رای مشاهده نشده است.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: شکواییه‌ها از سوی ستاد‌های انتخاباتی در استان و با موضوع فضای مجازی و حقیقی بوده است، اما خوشبختانه تا الان تخلفی در صندوق‌های اخذ رای مشاهده نشده است..

وی افزود: مدیران ستاد نامزد‌های انتخاباتی در استان چهار شکواییه علیه یکدیگر در مرجع قضایی ثبت کردند که به صورت ویژه درحال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: چند مدیر دولتی نیز از سوی دادستانی تذکر شفاهی دریافت کردند و خوشبختانه تا الان تخلفی در صندوق‌های اخذ رای مشاهده نشده است.

رجبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد توصیه رای به نامزد خاصی در اماکن نظامی، گفت: گزارش‌هایی که داده می‌شود هیچکدام مستند و قابل استناد نیست و تمام آنها شفاهی است، اگر موارد قابل متقنی در اماکن نظامی باشد، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی استان بسیار قوی صندوق‌های رای را نظارت و بازرسی می‌کنند، ادامه داد: در خصوص فضای مجازی، عکس گرفتن از رای تخلف از قانون محسوب می‌شود، برخی از اشخاص همچنان دارند در شعبه‌ها عکس می‌گیرند که انتظار داریم در این زمینه به قانون احترام بگذارند.

رجبی در ادامه بیان کرد: مردم در بزنگاه‌های حساس همیشه پای کار نظام بوده اند، از ابتدای صبح امروز تاکنون به نسبت مرحله نخست انتخابات شاهد حضور چند برابری مردم در صندوق‌های رای هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.