امام جمعه موقت مهاباد گفت: مشارکت در انتخابات عمل به توصیه قرآن مبنی بر حضور و مشورت در امور اجتماعی و سیاسی است.

ماموستا سلیمان رشیدی امام جمعه موقت مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت:  انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سیاسی کشور بوده و حضور در پای صندوق رای وظیفه دینی و ملی است.

وی اضافه کرد: توصیه‌های خداوند متعال در قرآن کریم نیز به مشارکت در رویدا‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری و نقش آفرینی در جامعه است.

امام جمعه موقت مهاباد بیان کرد: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای تجلی عمل به فرامین الهی و قرآن کریم است که زمینه انتخاب گزینه اصلح را نیز فراهم می‌کند.

ماموستا رشیدی با اشاره به تبلیغ دشمنان بر عدم مشارکت و ایجاد تفرقه و دشمنی در بین مردم گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای جواب دندان شکنی به تمام توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه به احترام گذاشتن جوانان به بزرگتر‌ها تاکید کرد و گفت: دشمنان از راه فضای مجازی و گرایش افکار جوانان به مسایل دنیوی و شهوانی این امر را کمرنگ کردند که باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی فرا رسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین روز قلم را به مدیران شهری و صاحبان قلم و نویسندگان تبریک گفت و ابزار امیدواری کرد که همگی آنان در راه خدمت به مردم گام بردارند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز در حال برگزاری است.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.