رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، ۱۰ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در حال فعالیت هستند.

محسن حسین‌میرزایی اظهار داشت: ۷۹۵ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

حسین‌میرزایی تعداد عوامل اجرایی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری را ۱۰ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۹ هیات اجرایی در این استان شکل گرفته که از این تعداد ۱۲ هیات اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیات اجرایی در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با دعوت از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: روند و فرایند تشکیل هیات‌های اجرایی با همکاری هیات نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و استان فرایند مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق سخت‌گذر استان در حال انجام است.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: امید است با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی شاهد حماسه‌ای دیگر در چهارمحال و بختیاری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار