مدیر سرپرستی شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای ۶۲۰ طرح از سوی این بانک در طرح نهضت ملی مسکن استان قرارداد امضا شده است.

فریبرز معصومی اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با پنج هزار و ۹۰۶ واحد مسکونی به مبلغ ۳۰ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

وی افزود: بانک مسکن چهارمحال و بختیاری همزمان با فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت تسهیلات تکلیفی را در اولویت قرار داد.

معصومی اضافه کرد: از نظر قانونی باید ۲۰ درصد تسهیلات بانک‌ها در حوزه مسکن مصرف و هزینه شود، اما تاکنون آن‌طور که انتظار می‌رفت، ورود جدی نداشته‌اند.

وی یادآور شد: بانک مسکن چهارمحال و بختیاری در سه سال اخیر هزار و ۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶۲ واحد مسکونی روستایی در استان پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید

مقام سازی ۵۶ درصد از مسکن‌های روستایی در چهارمحال و بختیاری


معصومی اظهار داشت: در این مدت ۸۹۵ میلیارد ریال تسهیلات برای ۲۹۸ واحد مسکونی در بافت فرسوده استان سهمیه داشتیم که این میزان برای ۳۳۶ واحد مسکونی تحقق یافت.

وی گفت: بانک مسکن چهارمحال و بختیاری در سه سال اخیر ۹۳۷ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک‌هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال، ۶۲۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۹۵ میلیارد ریال و ۲۳۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۱۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط در استان پرداخت کرده است.

معصومی تاکید کرد: بانک مسکن چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم یک‌هزار و ۵۶۷ فقره تسهیلات مشارکت مدنی، هزار و ۲۵۳ فقره تسهیلات خرید بخش مسکن و ساختمان و ۲۰۹ فقره تسهیلات خرید سایر بخش‌ها به مشتریان خود پرداخت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۳
رونق ساخت و ساز و ساخت شهرهای جدید در شهرستانهای دوازده گانه استان به کاهش مهاجرت و افزایش دلبستگی به زادگاه و
ماندگاری در موطن اصلی میانجامد و این بر زیبایی و رشد استان بام ایران می افزاید