معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: اولین سند ملی مهارت در استان کرمان در حال نگارش و تدوین است.

 امیر حسن‌زاده پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه‌جاری در چهارمین جلسه کنسرسیوم اشتغال در دانشگاه ملی مهارت (شهید چمران) گفت: اولین سند ملی مهارت در استان کرمان در حال نگارش است.

وی با اشاره به تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت، بیان کرد: تغییر نام این دانشگاه به نام دانشگاه ملی مهارت را به فال‌نیک می‌گیریم و دستگاه‌های مهارتی و آموزش‌دهنده باید ذیل گروه کاری مهارت کار کنند و بر قدرت خود بیفزایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: باید تجارب مختلف صنعتی استان کرمان در کنار هم قرار گیرند تا بتوان از ظرفیت‌های مختلف اقتصادی استان به بهترین نحو بهره‌برداری کرد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با خوشه انجمن قطعه‌سازان شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در نشست امروز خبر داد و تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه‌ها، موجب شور و نشاط در میان دانش‌آموختگان این دانشگاه و مهارت‌آموزان می‌شود.

  در چهارمین جلسه کنسرسیوم اشتغال استان کرمان در دانشگاه ملی مهارت، تفاهم‌نامه‌هایی با خوشه انجمن قطعه‌سازان شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضا رسید که طی آن ۱۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه ملی مهارت در کارگاه‌ها و مجموعه‌های صنعتی تولیدی شهرک صنعتی مشغول به‌کار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار