ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که هر نامزد می‌تواند یک نماینده به عنوان ناظر در هیات‌های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای «ثابت و سیار» داشته باشد.

ستاد انتخابات کشور چهارشنبه شب، اطلاعیه شماره ۴ خود را در ارتباط با مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

 به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، نامزد‌های مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آنها می‌رساند، به استناد قانون حضور نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی «مصوب ۳۰/۵/۱۳۷۹»، در روز جمعه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۳ هر نامزد می‌تواند یک نماینده به عنوان ناظر در هیات‌های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای «ثابت و سیار» داشته باشد. این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده ایشان در شهرستان از میان افراد داوطلب معرفی می‌شوند و می‌توانند تا پایان اخذ رأی و شمارش و تنظیم صورتجلسات بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل‌های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. یادآور می‌گردد، پرسنل نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی نمی‌توانند از طرف هیچ نامزدی، نمایندگی یا نظارت داشته باشند.

همچنین به منظور شفافیت هر چه بیشتر فرایند انتخابات، ستاد انتخابات کشور میزبان نمایندگان ستاد مرکزی نامزد‌های مرحله دوم در روز اخذ رأی می‌باشد.

ستاد انتخابات کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار