کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی حضور در انتخابات را تایید خود می‌دانستند و شاید عده‌ای به دلیل همین نخواستند پای صندوق بیایند.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نطق زنده خود با مردم در شبکه اول سیما بیان کرد: آخرین دیدار خود را با مردم کرمانشاه خواهم داشت. برخی در انتخابات شرکت نکردند، زیرا برخی حضور در انتخابات را تایید خود میدانستند. شاید عده‌ای به دلیل همین نخواستند پای صندوق بیایند. مساله این است که یک گروه اقلیت وجود دارد که میخواهند با تصمیماتی که در اتاق‌ها میگیرند سرنوشت تمام ملت را تعیین کنند.

وی ادامه  داد: از زمان کودکی همواره طرف مظلوم بودم. امکان نداشت طرف قدرت بروم خیلی وقت‌ها هم کتک میخوردم، اما باز حاضر به دفاع از قدرت نبودم. الان هم ذاتا دنبال قدرت نیستم. دنبال مردم و قشر مظلوم هستم و این موضوع ذاتی است. اینجا به مردم قول میدهم که به مردم دروغ نگویم. اگر روزی به قول هایم عمل نکردم از دولت خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نخواهیم داد.

پزشکیان افزود: در سال ۱۴۰۱ تدبیر نامناسبی از سوی حاکمیت انجام شد. همان فردای این اتفاق با صداوسیما یک گفت‌وگویی داشتیم و راه حل را اعلام کردم که  اگر اینها حرف مرا گوش می‌دادند حتی خون از دماغ کسی نمی‌آمد باید با شفافیت بررسی انجام میشد.

 این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بسیاری دلشان می‌خواست به‌زور بچه‌هایشان پزشک باشند، اما من هیچ‌وقت اجبار نکردم. در زمینه کار و پوشش هم همین روند را دنبال کردم. رأی ندادن آنها یعنی رأی دادن به اقلیتی که هستند. قول میدهم اگر به قدرت رسیدم چند ماه یکبار پاسخگوی نمایندگان شما باشم و به وعده‌های خود عمل کنم. انتظارمان از افرادی که رای ندادند بیشتر است که مطالبه گری کنند وما انشالله پاسخگو خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار