مهدی بابایی:

اولویت سیاست گذاری شورا در ایمنی، الزام شهرداری به کاهش حوادث از مسیر اقدامات پیشگیرانه است

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران و عضو شورای اسلامی شهر تهران، اولویت سیاست گذاری شورای ششم در موضوع ایمنی را الزام شهرداری به کاهش حوادث از مسیر اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران،  مهدی بابایی در ششمین همایش آتش نشانی و ایمنی شهری در سالن همایش های هتل المپیک، اظهار داشت: شاهد ارتقای سطح علمی و تبادل تجربیات با حضور فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانی هستیم و امیدواریم این گونه نشست ها و فعالیت ها مستمر باشد.

وی افزود: آینده نگری و سیاست گذاری در موضوع ایمنی، بحث های بسیار مهمی هستند که در سال های گذشته، برنامه ریزی های بسیار منظمی انجام شده و با اقدامات موثر سیاست گذاری درست در شهر تهران صورت گرفته است.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران و عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در گذشته افزایش حدود 1 درصدی طی هر سال در تعداد حوادث و آتش سوزی ها در شهر تهران داشتیم اما با تلاش های سازمان آتش نشانی تهران و سازمان مدیریت بحران و اقدامات پیشگیرانه، حوادث رو به کاهش است، پس اولویت بحث پیشگیری است.

بابایی با اشاره به اینکه با تلاش های صورت گرفته تعداد ساختمان های نا ایمن نیز کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: مطمئنا با ارتقای فرهنگ ایمنی و جلب مشارکت شهروندان می توانیم در آینده ای نزدیک تعداد ساختمان های نا ایمن را به صفر برسانیم.

 

برچسب ها: حریق ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار