خانواده‌های شهدا سرمایه‌های فرهنگی کشور

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بسیاری از خانواده‌های شهدا از بین ما می‌روند در حالی که خاطرات آنها باید بماند و ثبت شود.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: هیچ‌کاری اثرگذار نخواهد بود مگر اینکه در ظرف هنر و رسانه ریخته شود بنابراین شورا‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها باید به بخش هنر و رسانه توجه مخصوص داشته باشند.
استاندار مرکزی هم گفت: کنگره شهدای استان مرکزی بافاصله معنادار نسبت به همه کنگره‌ها حائز رتبه برتر شد که به خاطر اینکه اسم کنگره با اسم حضرت امام(ره) گره خورد و کنگره دوم نیز سال آینده برگزار می‌شود و قبل از آن اجلاسیه‌های پیش‌کنگره برگزار می‌شود.
مخلص‌الائمه افزود: موضوع فرهنگ ایثار و شهادت مثل همه اجزای نظام فرهنگی با بقیه مؤلفه‌ها گره خورده و فقط بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی نیست بلکه سایر دستگاه‌ها من جمله صداوسیما، بسیج، سپاه و دانشگاه‌ها هم نقش دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت: شاخص‌های پیشرفت فرهنگ ایثار و شهادت در باور‌های مردم استان ارتقاء پیدا کرد و تلاش شد تا سهم مشارکت‌های مردم‌پایه در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان افزایش یابد.
ربیعی افزود: فعالیت‌های داوطلبانه تحت عنوان خادم‌الشهدا، ثبت‌نام داوطلبان و تشویق به مشارکت خادمین صورت گرفت و جبهه رسانه‌ای مشترک با اعضای شورا در حوزه تولیدات مرتبط و نشر آن در بستر فضای مجازی انجام شد.

برچسب ها: خانواده شهدا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.