بهره‌برداری از ۵ پروژه فرهنگی و ورزشی در تبریز

شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه فرهنگی و ورزشی در حوزه مناطق ۲ و ۷ این شهر با مجموع هزینه‌کرد ۲۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

 هوشیار اظهار کرد: ۵ پروژه فرهنگی و ورزشی شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر، پارک‌های رجایی شهر و شهید فاتح، سالن‌های چندمنظوره فضیلت و کوهستان است.

هوشیار ارتقا سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در شش طبقه سازه‌ای با صرف ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی و ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد گفت: این مجتمع مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی و زمین ورزشی است.

شهردار تبریز همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸ میلیارد تومان خبر داد و متذکر شد: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار مجتمع فرهنگی پردیس رسانه و هنر می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر این مکان جدید الاحداث باشد.

 هوشیار اولویت شهرداری در توسعه اماکن ورزشی را توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهری خواند و تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و افزایش سرانه بی وقفه تداوم دارد و بر همین اساس سالن چندمنظوره فضیلت با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و ۳۰ میلیارد تومان هزینه و سالن ورزشی کوهستان اندیشه نیز با مساحت ۲۲۰ مترمربع با صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

هوشیار همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک شهید فاتح واقع در خیابان ابوذر خبر داد و یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در بافت پرتراکم شهری با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از فضا‌های جدید فرهنگی و ورزشی شاهد افزایش سرانه‌های شهری در این حوزه‌ها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.