نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شماره تماس ۱۳۶

مدیرکل بازرسی استان مرکزی: مردم گزارشات خود در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را به سامانه ۱۳۶ اعلام کنند.

افضلی مدیرکل بازرسی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه گفت: سازمان بازرسی استان در سال گذشته بر اساس وظایف نظارتی، ۲۳ بازرسی برنامه‌ای، ۱۳۵ بازرسی موردی و یک بازرسی فوق العاده از دستگاه‌های اجرایی سطح استان انجام داد. 

او ادامه داد: به دنبال این بازرسی‌ها، ۳۳ نفر به مراجع قضایی کیفری و ۱۳۴ نفر به مراجع تخلفات اداری معرفی شده و وصول قسمت قابل توجهی از حقوق دولتی در بخش معادن به میزان ۹۴۵ میلیارد تومان صورت گرفته است. 

مدیرکل بازرسی استان مرکزی عنوان کرد: تخلفات بیشتر در حوزه دستگاه‌هایی بوده که خدمات رسانی بیشتری به مردم داشته‌اند.

افضلی در خصوص سال جاری و با تأکید بر تشدید نظارت‌ها افزود: با توجه به تشدید نظارت‌ها در سال جاری، تشکیل پرونده‌ها افزایش سه برابری داشته و بیشتر در حوزه‌هایی بوده که خدمات رسانی بیشتری به مردم داشته‌اند و این به دلیل افزایش خدمات، نواقص و شکایات نیز بیشتر خواهد بود، امسال نیز ۲۷ بازرسی برنامه‌ای و ۷۵ بازرسی موردی صورت گرفته است. 

مدیرکل بازرسی استان مرکزی با اشاره به بیمه‌های تکمیلی و عدم توجه بیمارستان‌های دولتی به این مهم نیز گفت: در صورتی که بیمارستان با بیمه تکمیلی قرارداد داشته باشد باید معرفی نامه به بیمه از سوی پذیرش صادر شود.

افضلی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بیمارستان‌های دولتی با تمام بیمه‌ها قرارداد دارند و اگر مردم خلاف این را مشاهده کردند می‌تواند از طریق تماس با شماره ۱۳۶ گزارش خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.