۱۹ پروژه آبرسانی روستایی در کردستان آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: ۱۹ پروژه آبرسانی به تک روستا‌ها و مجتمع‌های آبرسانی با هدف تأمین آب ۳۹ روستای استان آماده بهره برداری است.

محمد فرهاد اظهار داشت: در مجموع و با اجرای این پروژه‌ها ۱۷هزار و ۷۰۰ نفر در روستا‌های ۵ شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه منابع مالی اجرای این پروژه‌ها از اعتبارات استانی و محرومیت زدایی تأمین می‌شود، گفت: در شهرستان بیجار آبرسانی به روستا‌های گاوبازه، شاهگدار سفلی، ینگی کند، کاکا عباس، گوگقاش، کچه گنبد و قزانقره در قالب این پروژه انجام شده است.

فرهاد افزود: همچنین در شهرستان سنندج آبرسانی به روستا‌های صیدان، گزان علیا، ماچکه علیا و تازه آباد عیسی آباد، در شهرستان سقز آبرسانی به روستا‌های گل تپه و چوملو، در شهرستان دیواندره آبرسانی به روستا‌های علی آباد مران، کانی کبود مران و پول بلاغ و در شهرستان مریوان آبرسانی به روستا‌های لنج آباد در قالب این پروژه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: همچنین حفر و تجهیز چاه مجتمع قصلان قروه برای تأمین آب ۲۱ روستای این شهرستان نیز جزو این پروژه‌ها است که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.