مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان:

پروژه های آبی کردستان در دولت سیزدهم شکوفا شد

آریانژاد گفت:توجهات ویژه دولت سیزدهم و پیگیری‌های مستمر وزیر نیرو و استاندار کردستان، سبب شکوفایی پروژه های آب و برق استان شد.

آرش آریانژاد  گفت: مجموعه شرکت‌های صنعت آب و برق کردستان، در مسأله وعده صادق، به تکلیف خود عمل کرده‌اند و ثمره و نتیجه این تلاش‌ها در آب‌رسانی و برق‌رسانی به دورترین نقاط استان، در دولت سیزدهم کاملا مشهود و ملموس بود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، افزود: در بخش آب، اقدامات خوبی در گذشته انجام شده بود، اما متأسفانه منتیج به نتیجه نگردیده و بدلیل نبود اعتبارات کافی این طرح‌ها و پروژه‌ها راکد مانده بود.

وی بیان کرد: این موضوع تا حدودی نارضایتی ذینفعان و مردم را در پی‌داشت؛ اما با توجّهات ویژه دولت سیزدهم و پیگیری‌های مستمر وزیر نیرو و استاندار کردستان، سبب شکوفایی این پروژه‌ها گردید، به نحوی که در مدت زمانی کوتاه رایحه خوش این موفقیّت‌ها، استان کردستان را عطرآگین کرد. 

آریانژاد خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها مطالبه ۲۳ ساله مردم شریف و صبور استان بود، که در دولت سیزدهم تمام تمرکز و توجّهات بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در کل کشور و خاصتاً در استان کردستان، قرار گرفت. 

وی به بخشی از اقدامات شاخص وزارت نیرو در دولت سیزدهم در استان کردستان اشاره کرد و اظهار کرد: احیای دریاچه زیبار پس از حدود ۲۰ سال، آبرسانی به شهرستان بانه، آبرسانی به شهرستان سقز، تأمین آب کشاورزی اراضی پائین دست سد گاران و سد امیرآباد و سایر اقدامات اثرگذار دیگر که به توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی کمک شایانی نمود، تنها بخشی از این اقدامات ارزنده بود. 

برچسب ها: آب منطقه ای ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.