هدایی: کسب مقام دوم در لیگ تنیس روی میز ارزنده است

ملی پوش تنیس روی میز درباره عملکرد تیم فراسنج در لیگ تنیس روی میز توضیحاتی را بیان کرد.

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره ارزیابی اش از مسابقات لیگ تنیس روی میز اظهار کرد: خدا را شکر لیگ خوبی بود و با همه سختی هایش خوب برگزار شد.  من در تیم فراسنج هم سالیان سال  عضویت دارم و  این تیم  مقام دوم را کسب کرد. به نظرم مقام دوم خوب و ارزنده بود به خاطر اینکه امسال تیم های دیگر بیشتر از تیم ما هزینه کرده بودند و تیم ما در مسابقات لیگ نتیجه خوبی گرفت. اگر در بازی آخر هم شانس یار ما بود می توانستیم برنده شویم. به هر حال بازی با تیم پتروشیمی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردیم. البته نوشاد عالمیان در بازی آخر انصراف داد اما من توانستم برابر نیما عالمیان برنده شوم.

او افزود: جا دارد از احسانی مهر به عنوان مدیرعامل یک شرکت خصوصی بابت تشکیل تیم بسیار خوب تشکر کنم که یک تیم با پرستیژ و حرفه ای را به لیگ تنیس روی میز آورده و حفظ کرده است و حمایت می کند. او دارد از جیب شخصی اش هزینه می کند و همه این کارها بسیار قشنگ است. 

هدایی درباره وضعیت آینده اش گفت: من درگیر تمرینات شخصی خود هستم و 10 روز دیگر از ایران خارج می شوم و به فرانسه می روم و تمرینات پیش فصل را در کنار هم تیمی های خود شروع می کنم و آماده می شوم که از ماه سپتامبر( اوایل شهریور ماه) در لیگ فرانسه و آمریکا به طور همزمان فعالیت خود را شروع کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار