۴۰ طرح کشاورزی استان قزوین تسهیلات بانکی دریافت کردند

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ۴۰ طرح کشاورزی استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موفق به دریافت تهسیلات بانکی شدند.

سید محمد رضا حسینی مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ۴۰ طرح کشاورزی استان قزوین تسهیلات بانکی دریافت کردند که این تعداد طرح کشاورزی موفق به دریافت هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی شدند.

وی افزود: از محل تسهیلات یاد شده ۱۱۹ طرح کشاورزی با اعتبار شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که ۴۰ طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

حسینی گفت: از این تعداد طرح معرفی شده ۳۵ طرح با دو هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال به محصولات گلخانه ای، سه طرح به مبلغ ۲۳۴ میلیارد ریال به محصولات باغی (بجز گلخانه و گیاهان دارویی)، ۳۹ طرح به مبلغ یک هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال به پرورش دام، طیور و زنبور عسل می‌باشد. 

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین یک طرح با اعتبار شش میلیارد ریال به فعالیت‌های آب و خاک، ۳۱ طرح با اعتبار یک هزار و ۳۷۸میلیارد ریال به صنابع تبدیلی و غذایی کشاورزی، یک طرح مکانیزاسیون با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، شش طرح به مبلغ ۵۳۱ میلیارد ریال به تولید شیلات و آبزیان، وو طرح گیاهان داروئی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و یک طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال به خدمات توسعه کسب و کار‌های کشاورزی بوده است.

وی افزود: این تسهیلات در راستای تامین تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش بر مبنای فعالیت‌های اولویت‌دار مانند محصولات گلخانه‌ای، باغی، پرورش دام، طیور و زنبورعسل، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و غذایی و فعالیت‌های آب و خاک به واحد‌های راکد یا نیمه تمام یا جدید اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار