درخواست ایجاد فرصت برای فارغ التحصیلان رشته IT در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از نبود رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلایه کرد.

شغل معلمی در نظر بسیاری از افراد، مقام و منزلت بسیاری دارد و یکی از شغل‌ های با اهمیت جامعه است که نقش مهمی در تربیت و آموزش فرزندان ایفا می‌کند. همه ساله سازمان آموزش و پرورش به جهت استخدام آموزگار و دبیر آزمون استخدامی برگزار می کند تا علاقه مندان با شرکت در این آزمون راه ورود به شغل مقدس معلمی را داشته باشند.

متقاضیان با توجه به رشته تحصیلی که آموزش و پرورش اعلام کرده است اقدام به ثبت نام می کنند اما برخی از رشته هایی که می توانند در شغل دبیری و آموزگاری نیز فعالیت داشته باشند در دفترچه آزمون گنجانده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از نبود رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT برای دبیری و آموزگاری گلایه کرد. به گفته ایشان واحدهایی که برای این رشته تحصیلی گذرانده می شود مانند رشته مهندسی کامپیوتر است. رشته مهندسی کامپیوتر در دفترچه آزمون وجود دارد اما رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT وجود ندارد. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا فارغ التحصیلان این رشته نیز فرصت شرکت در آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری را داشته باشند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT نه در آموزگاری می شود شرکت کرد نه در دبیری، فقط هنرآموز شبکه و نرم افزار می شود شرکت کرد که اکثر شهرها نمی خواهند یا نهایت یک نفر بخواهند.
ولی رشته مهندسی کامپیوتر هم می تواند آموزگاری شرکت کند، هم دبیری ریاضی، هم دبیری فیزیک، هم دبیر کار و فناوری و هم هنرآموز شبکه و نرم افزار؛ در صورتی که واحدها و درسهایی که در دوران دانشگاه گذراندیم کاملا شبیه به همدیگه هستندخواهش می کنم پیگیری کنید. صدای ما بچه های IT باشید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار