افزایش حقوق درخواست سرایداران مدارس شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از درخواست سرایداران مدارس برای افزایش حقوق خبر داد.

حقوق سرایداران مدارس مانند حقوق کارگران و کارمندان مبلغی افزایش یافت اما قرار بر این بود با توجه به اینکه در چه مدرسه‌ای و چه میزان زحمت بر دوش آنها است، به نسبت تعداد دانش‌آموزان در آن مدرسه تا دو میلیون تومان به حقوق آنها اضافه شود.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از عدم افزایش حقوق تا سقف ۲ میلیون تومان خبر دادند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب؛ وضعیت معیشتی بابا‌های مدرسه را لطفا پیگیری کنید؛ حقوق بنده در شهرستان نجف آبا و دیگر همکاران پایین است و در امرار معاش دچار مشکلات می‌شویم با وجود اقساط و هزینه‌های زندگی کمی دشوار است.


باسلام و وقت بخیر؛ لطف کنید صدای نیرو‌های خدماتی و سرایداران و خدمتگزاران آموزش و پرورش را برسانید. قرار بود ۲میلیون به حقوق اضافه شود بعد از گذشت ۴ماه از سال جدید خبری از افزایش نیست امرار معاش با این وجود مشکل است متاسفانه حکم کارگزینی سرایداران و خدمتگزاران مدارس  ۱۰ میلیون است بدونه هیچ مزایایی؛ چند ماه پیش صداوسیما  زیر نویس کرد  از اخبار پخش شد و تمام شبکه‌های اجتماعی انعکاس دادند  ولی تا به امروز بلاتکلیف مانده است و خبری از افزایش حقوق نیست.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار