ارتقای زیرساخت‌های ایمنی در فرودگاه‌های شرق و جنوب کرمان

علی رغم دمای بالای هوا و در کمتر از چند ساعت، دو فرودگاه جنوب و شرق استان کرمان مورد بازدید و جلسات کنترل پروژه قرارگرفتند.

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: نظر به ضرورت رفع برخی موانع برای حفظ و ارتقای امنیت و ایمنی پروازی در پهناورترین عرصه فرودگاهی هوانوردی کشور در استان کرمان، دو پروژه گسترده ایمنی و امنیتی در فرودگاه شهدای بم و فرودگاه شهدای جیرفت ازسال گذشته آغاز شده است.

وی عملیات اجرایی " احداث دیوار و جاده حفاظتی فرودگاه شهدای جیرفت و بهسازی سطوح عوامل پروازی فرودگاه شهدای بم" را در راستای ارتقای امنیت و سلامت پرواز‌ها و مسافران اعلام کرد و افزود: در ادامه مساعدت‌ها و پشتیبانی‌های مالی و نظارتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، دیروز مدیر کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور به منظور ارزیابی فعالیت‌های عمرانی وارد فرودگاه شهدای جیرفت شد.

جزینی زاده بیان داشت: در این سفر، وی به سراغ دو عملیات اجرایی کارگاه تولید دیوار بتنی و محل احداث دیوار حفاظتی که با زیر ساختی مستحکم و دیوار‌های با جنس بتن مسلح در طول ۱۰ کیلومتر در هوایی حدود ۴۸ درجه که بدون فوت وقت درحال اجراست رفت و درجلسه کنترل پروژه حضور یافت؛ سپس به منظور بازدید و برگزاری جلسه کنترل پروژه بهسازی سطوح پروازی به فرودگاه شهدای بم سفر کرد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان شرکت عامل و ناظر بر فرودگاه‌های کشور، تابعه وزارت راه و شهرسازی امور زیربنایی فرودگاه‌ها، اجرای پروژه‌های ذکرشده را نظارت و اجرا می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار