۲۰ تیر آخرین مهلت استفاده از تسهیلات وام برای سرویس مدارس در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:آخرین مهلت استفاده از تسهیلات وام برای سرویس مدارس در اصفهان ۲۰ تیر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: افرادی که تا بیستم تیر ثبت درخواست خود را در سامانه سفیر مهر انجام دهند و پیش‌پرداخت را واریز کنند، می‌توانند از تسهیلات وام استفاده کنند.

محمد پرورش افزود:  امکان ثبت درخواست استفاده از سرویس دانش‌آموزی تا بیستم تیر سال جاری در سامانه سفیر مهر وجود دارد که تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۶ نفر در این سامانه ثبت نام و ۲۸۶۹ نفر پیش‌پرداخت واریز کرده‌اند.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ویژه حمل‌ونقل مقرر شد مبلغ پیش‌پرداخت دو میلیون تومان باشد که نسبت به سال گذشته افزایش نداشته  گفت: اگر اولیا به سامانه مراجعه و ثبت درخواست کنند، مبلغ قرارداد به‌صورت ماهانه نمایش داده می‌شود و در صورتی که خواهان سرویس‌دهی باشند، می‌توانند مبلغ پیش‌پرداخت را واریز و ثبت نام را قطعی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه واریز پیش‌پرداخت به معنای سرویس‌دهی کامل نیست، بلکه تنها به معنای قطعی کردن ثبت نام است، تصریح کرد: پس از این، درخواست به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ارسال می‌شود، در صورتی که هم‌مسیر وجود داشته باشد و سرویس شکل بگیرد، این درخواست تأیید می‌شود.

پرورش با بیان اینکه افرادی که تا بیستم تیر ثبت درخواست خود را در سامانه سفیر مهر انجام دهند و پیش‌پرداخت را واریز کنند، می‌توانند از تسهیلات وام استفاده کنند، گفت:  مابه التفاوت مبلغ قرارداد و مبلغ پیش‌پرداخت به‌صورت وام با بهره صفر درصد در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افرادی که پس از بیستم تیر ثبت نام کنند، نمی‌توانند از این تسهیلات بانکی استفاده کنند، خاطرنشان کرد:  پس از این تاریخ، پرداخت باید به‌صورت نقدی یا نهایتاً در سه قسط انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مبلغ قرارداد بستگی به طول مسافت منزل تا مدرسه دارد که بر اساس نرخ مصوب شورا در سامانه بارگذاری شده  ادامه داد: هر عددی باشد مبلغ پیش‌پرداخت کسر می‌شود و تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرداخت مابقی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، مشروط بر اینکه فردی که درخواست وام می‌کند، اعتبارسنجی شود و مشکل بانکی نداشته باشد، همچنین پدر، مادر، خواهر یا برادر دانش‌آموزان می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.