ادارات ثبت احوال ایلام آماده ارائه خدمات سجلی برای مرحله دوم انتخابات هستند

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، گفت: ۱۳ اداره، یک دفتر نمایندگی و ۲۲ دفتر پیشخوان آماده ارائه خدمات سجلی و احراز هویت به هم استانی‌های گرامی ایلامی برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نجم الدین خسروی با بیان اینکه ستاد انتخابات ثبت احوال استان ایلام در استان برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: افراد واجد شرایط رأی دادن، در صورت مواجهه با هر گونه مشکل سجلی از جمله دارا بودن کارت ملی و شناسنامه‌های قدیمی می‌توانند برای دریافت شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند به ادارات ثبت احوال مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ادارات و دفاتر نمایندگی ثبت احوال در سراسر استان در روز‌های پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ خرداد) باز و آماده ارائه خدمات سجلی و احراز هویت مراجعه کنندگان هستند، گفت: از روز یکشنبه نیز ۱۳ اداره تابعه، یک دفتر نمایندگی در شهرستان چوار و ۲۲ دفتر پشخوان خدمات دولت در سطح استان آماده ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز ایلامی به صورت ویژه در راستای تعویض شناسنامه قدیمی و صدور شناسنامه جدید هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با بیان اینکه در این دفاتر و شعب برای افرادی که مدرک هویتی آنها مفقود یا مخدوش شده است، شناسنامه به صورت آنی صادر می‌شود، تصریح کرد: همه واجدان شرایط رأی که برای آنها پیامک دریافت کارت ملی ارسال یا شناسنامه آنها مفقود یا مخدوش شده است، می‌توانند برای دریافت خدمات، به دفاتر پیشخوان و شعب ثبت احوال در نقاط مختلف استان مراجعه کنند.

خسروی گفت: برای روز انتخابات نیز ۲ شماره مرکز تماس ارائه خدمات احراز هویتی و صدور مدارک سجلی در اختیار شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار برای هر گونه هماهنگی و یا ارائه خدمات هویتی به رای دهندگان قرار دارد که در صورت هر گونه مشکل در زمینه مدارک هویتی، در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۷۰ جلد شناسنامه مکانیزه (جدید) در روز‌های پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم تیرماه) همزمان با برگزاری مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای متقاضیان و مراجعه کنندگان به ادارات و دفاتر ثبت احوال استان ایلام در راستای فراهم کردن زمینه شرایط شرکت در انتخابات صادر شد و در این آمادگی نیز برای مرحله دوم انتخابات در سطح ادارات ثبت احوال استان نیز همچنان وجود دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام یادآور شد: خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب سجلی، هیچ گونه مورد نارضایتی در خصوص احراز هویت و صدور شناسنامه جدید و مدارک هویتی در سطح استان در ایام انتخابات نداشته‌ایم و صدور کارت ملی در اسرع وقت برای متقاضیان انجام شده است.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.