استاندار قم:

هیچ یک از شعب اخذ رای در قم نمی‌توانند نتایج را اعلام کنند

استاندار قم با بیان اینکه هیچ یک از شعب نمی‌توانند نتایج را اعلام کنند گفت: بر اساس قانون نتایج باید به وزارت کشور اعلام و از سوی این وزارتخانه اعلام شود.

سید محمدآقامیری بامداد شنبه پس از پایان رای گیری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در استان قم حداکثر مشارکت را داشته ایم که به همین دلیل از همه شهروندان استان قم، علما و مرجعیت که در عرصه جهاد تبیین نقش آفرین بودند سپاسگزاریم.

استاندار قم بیان کرد: پس از اعلام پایان زمان برگزاری انتخابات، شعب اخذ رای بسته شد و نفراتی که در شعبه حضور داشتند رای آنها دریافت شد.

وی گفت: صندوق‌های رای در شعب اخذ رای باز شده و در حال حاضر در حال شمارش است و پس از صورتجلسه نتایج در سامانه ثبت می‌شود و عوامل اجرایی و نظارت باید تا پایان فرآیند شمارش آرا و صورتجلسه در شعب حضور داشته باشند.

آقامیری با بیان اینکه هیچ یک از شعب نمی‌توانند نتایج را اعلام کنند بیان کرد: بر اساس قانون نتایج باید به وزارت کشور اعلام شود و در نهایت از سوی وزارت کشور نتایج اعلام می‌شود تا شائبه‌ای پیش نیاید.

وی در ادامه عنوان کرد: انتشار صورتجلسه شعب اخذ رای تخلف است و انتشار آن در فضای مجازی قابلیت جرم انگاری دارد و فرمانداری ها، دهیاری‌ها و همه ارکان استان حق انتشار نتایج را ندارند و این امر بخشنامه‌ای بوده که به استان اعلام شده است.

استاندار قم در پایان ابراز کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان قم هیچ مشکلی نداشته و بدون هرگونه حاشیه برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار