فعالیت ۹۰ نیروی نظارت بر انتخابات در کوهبنان

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: بیش از ۹۰ نیروی نظارتی در بخش مرکزی و بخش طغرالجرد این شهرستان بر امر سلامت انتخابات نظارت دارند.

رضا توکلی مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان در بازدید از شعب اخذ رای گفت: امانتداری از آرای مردم برعهده ناظرین شورای نگهبان است و مردم مطمئن باشند این پاسداری و امانتداری از اولین برگ رای داخل صندوق تا پایان شمارش آرا رعایت و محفوظ خواهد بود.

وی افزود: تنها سلاح شورای نگهبان برای هردوره از انتخابات قانون بوده و رعایت مر قانون ملاک انتخابات است.

توکلی ابراز داشت: آسیب شناسی از حوزه‌های اخذ رای دوره‌های قبلی بعد از پایان هر انتخاباتی از سوی دفاتر نظارت شورای نگهبان شناسایی و بررسی می‌شود تا برای انتخابات دوره آینده مرتفع شود.

وی تصریح کرد: با این که فاصله انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیار نزدیک بود؛ اما با برنامه ریزی و تشکیل جلسات مختلف کلیه مشکلات شعب رصد و حتی با بازدید میدانی آماده سازی شدند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعداد ۲۸ حوزه اخذ رای ثابت وسیار شهری و روستایی کار انتخابات شهرستان را برعهده دارند.

 وی افزود: بیش از ۹۰ نیروی نظارتی در بخش مرکزی وبخش طغرالجرد درامر نظارت و سلامت انتخابات فعالیت دارند.

توکلی تصریح کرد: مشارکت بالا باعث عزت و عظمت جمهوری اسلامی در جهان می شود که مردم مومن متدین، انقلابی، ولایی و شهید پرورشهرستان کوهبنان با حضور حداکثری خود در انتخابات این دوره ریاست جمهوری ثابت خواهند کرد پای آرمان‌های شهدا، انقلاب و رهبری بوده و خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.