فاضلی هریکندی:

روند اجرایی انتخابات البرز تحت رصد نظارتی است

رییس کل دادگستری البرز گفت: روند اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان با حضور بازرسان ویژه تحت رصد نظارتی است.

فاضلی هریکندی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج، ضمن انداختن رای خود گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.

وی گفت: با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی همچنین همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری، قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

فاضلی هریکندی یادآور شد: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به کلیه گزارش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان به ویژه روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی با هیات‌های اجرایی و نظارت استان برای برگزاری انتخابات، بیان کرد: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.