تعیین ۴۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در خوسف

فرماندار خوسف گفت: ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف تعیین شد.

 حسینی فرماندار خوسف در جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشکر از همکاری عوامل انتخابات و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبریی به بهترین نحو ممکن، گفت: با شناسایی و بررسی آسیب‌های انتخابات گذشته و نواقص آن، برای رفع آنها در انتخابات پیش رو تلاش خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در تیر ماه آینده، پیگیری مکرر و مداوم در همه عرصه‌ها از جمله دیپلماسی، عمرانی، اقتصادی، فساد ستیزی و … را از مهمترین شاخص‌های شهید آیت الله رئیسی دانست.

به گفته حسینی؛ سلامت نفس، سلامت اخلاقی و توجه به آینده انقلاب، فارغ از دوره مسئولیت ریاست جمهوری و پذیرش ریسک در این راستا از جمله دیگر شاخص‌های رئیس جمهور شهید بود.

فرماندار خوسف با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو، دقت، شفافیت، سلامت و امنیت انتخابات را مهمترین حوزه ورود مجریان انتخابات بر شمرد و بر انجام تمهیدات در این راستا تأکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف تعیین گردید که از این تعداد ۲۳ شعبه در بخش مرکزی و ۲۰ شعبه در بخش جلگه ماژان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.