همزمان با ایام با برکت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته قوه قضائیه ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: به مناسبت ایام پر خیر و برکت امامت و ولایت و همچنین نکوداشت هفته قوه قضائیه با همکاری صمیمانه و پرتلاش مدیر کل زندان ها، مراجع قضایی و شورا‌های صلح و سازش تعداد ۲۰ زندانی با بدهی ۶ میلیارد تومانی از ندامتگاه‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
 
علی عباس فلاحتی مطلق با تقدیر از شکات پرونده‌های این زندانیان افزود: شکات به عنوان خیران در گذشت ازبخش زیادی از طلب خود در آزادی این گونه زندانیان نقش ارزشمندی ایفا کرده اند.
 
وی ادامه داد: از مبلغ بدهکاری این تعداد بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شکات گذشت کرده اند و مابقی را نیز با اعطاء تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانی و کمک‌های بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه اضافه کرد: هم اکنون ۳۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.
 
وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.