به حرمت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: ۱۱ زندانی که ۵۳ میلیارد ریال بدهی داشتند با همکاری مسئولان مرتبط و شوراهای صلح و سازش کهگیلویه و بویراحمد از ندامتگاه های استان آزاد به کانون خانواده خود بازگشتند.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: شاکیان این زندانیان با گذشت از بخش زیادی از طلب خود در آزادی این زندانیان نقش ارزشمندی ایفا کرده اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد:۳۵ میلیارد ریال از بدهی زندانیان غیرعمد آزاد شده در استان از سوی شاکیان بخشیده شد و بقیه نیز با اعطای تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانیان و کمک های بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به اینکه در حال پیگیری پرونده های تعداد دیگری از زندانیان دارای شرایط برای آزادی هستیم تاکید کرد:هم اکنون ۳۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به زندانیان غیرعمد به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مراجعه کنند و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.