۲ شعبه اخذ رای به عشایر شاهین‌دژ اختصاص یافت

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به پیش‌بینی ۷۸ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در انتخابات هشتم تیر،گفت: ۲ شعبه از این تعداد برای دریافت آرای ساکنان مناطق عشایرنشین این شهرستان اختصاص یافته است.

کامران بابازاده فرماندار شاهین‌دژ گفت: ۲۰ روستای مناطق عشایرنشین در این شهرستان وجود دارد که این ۲ صندوق، آرای آنان را در روز جمعه هفته جاری جمع‌آوری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان ۳۰ شعبه به صورت ثابت و ۴۸ شعبه نیز به صورت سیار تعیین شده و هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی انتخابات برگزیده شدند.

فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: برای حمل و نقل صندوق‌ها و عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان در مجموع بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو نیز ساماندهی شده است.

بابازاده با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و برگزاری باشکوه انتخابات در سایه نظم و امنیت موجود می‌تواند برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم باشد.

وی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در شهرستان ۱۰۰ هزار نفر جمعیتی شاهین‌دژ در مجموع ۶۸ هزار نفر حائز شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.