آغاز اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم

اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم با هدف امیدآفرینی و جهاد تبیین به همت بسیج رسانه سپاه استان قم آغاز شد.

اولین دوره رویداد رسانه‌ای امید به همت سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم با هدف امیدآفرینی در جامعه صبح امروز در فرهنگ‌سرای جوان آغاز شد.

داوود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم در نشست‌خبری این رویداد ضمن تبریک عید غدیرخم، اظهار کرد: این رویداد در راستای جهاد تبیین خدمتگزاری توسط سازمان بسیج رسانه در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و استان قم نیز در آن حائز رتبه سوم شد. 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو ابراز کرد: باتوجه به حادثه ناگواری که برای ریاست‌جمهوری محترم شهید آیت‌الله رئیسی رخ داد، امتحان انتخابات مجدد مقابل مردم انقلابی قرار گرفت و این رویداد می‌تواند برای تبیین فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار باشد.

مسئول بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن القای یاس و ناامیدی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره به این موضوع اشاره داشته‌اند و همچنین در بیانات خود به اهمیت رسانه جهت خنثی‌سازی این مورد بصورت منظم اشاره کرده‌اند لذا اهتمام به ابعاد رسانه‌ای فعالیت‌های نظام ازجمله وظایف بسیج رسانه است.

در ادامه مهدی حاجیلو دبیر این رویداد اظهار کرد: اولین دوره رویداد رسانه‌ای امید در راستای تبیین منویات رهبری با هدف جهاد امیدآفرینی به همت بسیج رسانه سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب (ع) از امروز به آغاز شد.

وی ادامه داد: این رویداد در قالب‌های مصاحبه، گزارش مکتوب، گزارش ویدیویی و کلیپ موبایلی، عکس، پوستر و اینفوگرافیک طراحی شده و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر در دو قالب و در هر بخش سه اثر تولید کند.

حاجیلو با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد، ابراز کرد: افراد و گروه‌ها می‌توانند محتوا‌های خود را تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار کبیری‌پور جانشین سپاه استان، سرهنگ عباس روحی جانشین معاونت سازندگی سپاه استان قم، اکبر ابدالی مدیرکل صمت استان، عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم معاون اجتماعی فرهنگی و امور زائرین استانداری قم، حسین زنجیرانی‌فراهانی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان و وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مدیرانی هستند که امروز در این رویداد ضمن حضور گزارشاتی از فعالیت‌های خود جهت بهره‌برداری شرکت‌کنندگان جشنواره ارائه می‌دهند.

حاجیلو ادامه داد: محدودیتی برای شرکت در رویداد اعمال نشده و همه اصحاب رسانه استان و صاحبین کانال‌ها و صفحات مجازی می‌توانند در قالب‌ها و بخش‌های مختلف این رویداد شرکت کنند.

دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید قم با اشاره به جوایز این رویداد تصریح کرد: در بخش گروهی به گروه اول هفت، گروه دوم شش و گروه سوم پنج میلیون تومان همچنین در بخش انفرادی نیز به نفر اول سه، نفر دوم دو و نفر سوم یک میلیون تومان جوایزی اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار