ضرورت شجاعت مدیران در مبارزه با فساد

استاد حوزه علمیه گفت: همانند شهید بهشتی و رئیسی، مدیران نیز باید در برابر فساد شجاعت داشته باشند و با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام زمانی استاد حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یاران ایشان و چهلم شهدای خدمت گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مانند شهیدان بهشتی و رئیسی باید از شجاعت لازم برای مبارزه با فساد برخوردار باشند.

او افزود: دیانت و ایمان قوی، عدالت، مدیریت، قناعت، سیادت و مظلومیت از جمله ویژگی‌های مشترک این دو شهید است.

حجت الاسلام زمانی اظهار کرد: نتیجه دیانت قوی، تقواست و اگر بعضی از دانشمندان مسیحی در برابر حضرت علی (ع) زانو می‌زنند به علت دیانت بالای آن حضرت است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه علم و هدایت یکی دیگر از صفات مشترک این دو شهید است، بیان کرد: برای هدایت مناسب جوانان و نوجوانان به خصوص در تابستان باید به خوبی برنامه ریزی کنیم.

او با اشاره به این که قضاوت دیگر صفت مشترک این دو شهید است، تصریح کرد: این دو شهید، خدمات بسیاری را در دوره تصدی مسئولیت قوه قضائیه انجام دادند.

حجت الاسلام زمانی افزود: شجاعت به تأسی از مولا علی (ع) از ویژگی‌های بارز این دو شهید بود و مدیران دستگاه‌های اجرایی هم برای مبارزه با مفاسد اداری و بازار و امر به معروف و نهی از منکر باید از شجاعت لازم برخوردار باشند و کوچکترین جرم و جنایتی نباید در خراسان جنوبی اتفاق افتد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این نکته که ذره‌ای فساد نباید در خراسان جنوبی انجام شود، گفت: زهد و قناعت باید سرلوحه کار مدیران ارشد نظام باشد و مانند حضرت علی (ع) زندگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار