دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: در امر به معروف و نهی از منکر به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه از آسیب دیدگان دست گیری می‌کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر، ۲ واجب فراموش شده و مظلوم در جامعه هستند.

او افزود: اصل امربه معروف و نهی از منکر این است که نسبت به سرنوشت باید عکس العمل داشته باشیم و بی تفاوت نباشیم.

 حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه هیچ جا نهی از منکر مقدم بر امر به معروف نشده است، اظهار کرد: نهی از منکر نباید با خشونت همراه باشد، اما برخی آمرین به معروف در این خصوص دچار اشتباه شدند و گاهی نیز نیرو‌های دشمن تحت عنوان آمر به معروف دست به اقداماتی زده اند که شایسته نبوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه عفاف و حجاب از مسائل ضروری جامعه است، بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سازماندهی دغدغه‌مندان این حوزه کمک می‌کند تا منکرات اطراف مورد توجه باشد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری وجود ندارد بلکه دست گیری از افراد صورت می‌گیرد تا به این وسیله، آلودگی‌های جامعه کاهش یابد.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: عفاف و حجاب عرصه‌ای سرنوشت ساز است و دشمن به دنبال شل حجابی و کشف حجاب است که باید جلوی آن گرفته شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی عنوان کرد: در این حوزه نقش آفرینی کرده ایم، اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و نیازمند همیاری و هماهنگی با سایر ارگان‌ها هستیم و مردم نیز می‌توانند با تذکر لسانی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار