۲۴۰ کیلومتر شبکه برق گناباد در دولت سیزدهم مقاوم سازی شد

رئیس اداره برق گناباد اصلاح و مقاوم سازی و بهسازی ۲۴۰ کیلومتر شبکه برق در مناطق شهری و روستایی این شهرستان را یادگار دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت برق رسانی در این شهرستان دانست.

مهدی رستمی پور رئیس اداره برق گناباد گفت: از این میان ۲۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف برق بهسازی و ولتاژ آن ارتقا یافت و ۴۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط فرسوده و یا در مسیر سیلاب اصلاح و مقاوم سازی شد.

وی اصلاح و بازسازی و افزایش پایداری و کیفیت شبکه برق ۵۲ روستا در قالب طرح بهارستان و هوشمند سازی سه هزار و ۱۲۶ اشتراک برق در ۴۴ نقطه از این شهرستان را از دیگر خدمات برشمرد.

رئیس اداره برق گناباد با اشاره به ساخت ۲ پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی در ناحیه صنعتی کوثر و در مجاورت پلیس راه گناباد برای تامین برق مشترکان جدید این شهرستان گفت: افزون بر ۱۰۰ نیروگاه خورشیدی در مقیاس کوچک (پنل خورشیدی) با هدف اشتغال زایی و کمک به تولید برق پایدار در شهرستان گناباد راه اندازی و عملیات اجرایی ۱۰ نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌های کشاورزی این شهرستان آغاز و سه نیروگاه در این بخش به شبکه برق متصل شد.

رستمی پور افزود: صد در صد شبکه برق شهر روشناوند از توابع بخش مرکزی این شهرستان در دولت سیزدهم اصلاح و بازسازی و برق سایت‌های نهضت ملی مسکن گناباد شامل سایت‌های دانشجو، زعفرانیه، تکوین آرمه، سپهر شرق، کارگران و کاخک تامین و ۶ کیلومتر شبکه روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی حد فاصل گناباد تا بیدخت به عنوان درخواست ۲۰ ساله مردم ساخته شد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی برق اشتراک افزون بر ۱۶۰ واحد تولیدی و کارآفرینی در گناباد طی دولت سیزدهم تامین و توسعه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.