بهره‌برداری از هزار و ۷۷۳ واحد مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری

هزار و ۷۷۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از هزار و ۷۷۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن امروز ششم تیرماه همزمان با ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور اظهار داشت: تعهد استان در طرح نهضت ملی مسکن سالانه حدود ۱۰ هزار واحد مسکن بوده است که این مهم به خوبی در حال اجراست و امروز نیز تعدادی واحد‌های مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

علی حیدری گوجانی افزود: امروز یک‌هزار و ۷۷۳ واحد مسکونی به متقاضیان واگذار و از سوی دیگر هزار و ۴۳۱ قطعه زمین نیز در قالب گروه‌های ساخت و طرح جوانی جمعیت به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق و گاز نیز با دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگی لازم انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات و دستاورد‌های ماندگار آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم به شمار می‌رود، گفت: تلاش شده از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای هرچه بهتر این طرح استفاده شود.

حیدری در خصوص دستورالعمل تقسیط تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت: طبق این دستورالعمل تقسیط تسهیلات برای متقاضیانی که بدهی بانکی و یا چک برگشتی داشته باشند امکانپذیر نیست و چنانچه این مشکل ظرف یک ماه برطرف نشود، متقاضی دیگری جایگزین می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن ۱۸ هزار متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه را واریز کرده‌اند و از این تعداد تاکنون احداث مسکن برای ۱۱ هزار متقاضی وارد مرحله اجرا شده است.

خدایار باقری با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ هزار و ۸۰۵ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: نزدیک به ۸۰ هزار نفر شرایط لازم را دارند و از ثبت‌نام‌کنندگان ۱۸ هزار نفر ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه را واریز کردند و از این تعداد احداث مسکن برای ۱۱ هزار متقاضی وارد مرحله اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص متقاضیان طرح جوانی جمعیت نیز گفت: در بحث جوانی جمعیت ۱۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند که برای یک هزار و ۷۸۹ نفر قرعه‌کشی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار