رئیس ستاد انتخاباتی استان یزد، از شرکت ۳۷ هزار رأی اولی در انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

 علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخاباتی استان یزد گفت: آمار رأی اولی‌ها در استان یزد در اسفندماه سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بوده است که برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رأی اولی به این آمار اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اندیشیده شده است، گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدان هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند. 

عزیزی با اشاره به آمار رأی اولی‌ها در استان یزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار رأی اولی‌ها در استان یزد در اسفندماه سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بوده است که برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رأی اولی به این آمار اضافه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت تعیین شده فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند، تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد و بعد از این زمان هرگونه تبلیغات ممنوع است. 

عزیزی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد را در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار