نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در آیین عمامه گذاری شهرستان سلماس بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابِ فردی اصلح تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: بزرگترین نعمتی که امروز به ملت ایران اعطا شده نعمت داشتن حکومت اسلامی است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و از جان و دل همواره از آن صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است تصریح کرد: پیام ملت ایران اسلامی در این انتخابات به دنیا این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب هم گفت: رهبری خصوصیات افراد اصلح را بیان کردند و می‌توان به انتخاب اصلح رسید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به واقعه عید غدیر افزود: فرهنگ غدیر تداوم خط امامت و ولایت است وبایددر روز عید غدیر خم با بهره گیری از این فرصت بستر شناخت دقیق تاریخ اسلام و مفاهیم ولایت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مکتب غدیر چشمه جوشان امامت و ولایت است و اتکای به آن انقلاب و ارزش‌های آن را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند.

در این مراسم که به مناسبت  عید غدیر برگزار شده بود، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب برگزار شد و پنج تن از طلاب به لباس روحانیت ملبس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.