هنر رسانه، عامل مهم و تاثیر گذار برای اصلاح انگاره‌های غلط از کردستان

استاندار کردستان گفت: برای اصلاح انگاره‌های نادرست نسبت به کردستان باید با هنر رسانه بر جادوی رسانه‌های معاند که برای ناامیدی مردم تلاش می‌کنند فائق آییم.

اسماعیل زارعی کوشا در همایش انتخاباتی که در سالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: یکی از اهداف و تلاش‌های در دولت سیزدهم برداشتن انگاره‌های نادرست از به مردم کردستان است تا برداشت‌های ناقص و ذهنیت‌های نادرست را اصلاح کنیم و در بسیاری از این مو موفق بوده ایم.

استاندار کردستان گفت: مردم در استقبال بی نظیر مردم کردستان در سفر رئیس جمهور قدرشناسی خود را نشان دادند و این به معنی زودند انگاره‌های غلط از کردستان است.

وی با اشاره به موضوعیت سیاسی در سایر استان‌های منتفی است، تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات به کمک انگاره‌های غلط در کردستان اصلاح شود و تکلیفی است که بر عهده همگان است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: برای اصلاح این انگاره‌ها باید با هنر رسانه بر جادوی رسانه‌های معاند که برای ناامیدی مردم تلاش می‌کنند فائق آییم.

زارعی کوشا تاکید کرد: ما مردم کردستان، مطالبه گرانه به پای صندوق رای می‌رویم و از دولت آینده توقعات بزرگی خواهیم داشت و امیدواریم مسیر شهید رئیسی که رد پای آن در کردستان قابل مشاهده است استمرار یابد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی در تراز انقلاب اسلامی مردم داری نمونه را ثبت کردند و الگویی برای همه دولتمردان شدند، گفت: رییس جمهور به واسطه توجه به کردستان محبوبیت خاصی داشت و اکنون در شرایطی هستیم که انتخاب تکلیف و عمل به وظیفه نیازمند دقت است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شرایط منطقه‌ای و تحولات قدرت در منطقه و نقش جمهوری اسلامی و نقش موثر و بی بدیل آن نیاز تشخیص درست مسیر است.

وی با یادآوری اتفاقات سال ۱۳۶۰ در کشور افزود: با اتفاقات آن زمان می‌توان گفت یک اراده الهی برای حفظ این انقلاب وجود داشته وگرنه بعید بود انقلاب نوپا بتواند با دشمنی قدرتمند روی پا ایستاد و مسیر تعالی را طی کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای آینده نگاری نیازمند شناخت گذشته است، گفت: در عصر حاضر که رسانه‌ها با سیطره سحر آمیز ذهن مردم را در دست گرفته اند و گاهی برخی از خواص هم مغلوب این رسانه‌ها می‌شود، اگر نتواند به درستی شناخت داشته باشیم عرصه واگذار می‌شود.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی پرسنل و جامعه هدف خود هستند و باید نقش و اهمیت ضرورت اقشار جامعه در انتخابات را تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.