استاندار کردستان خبر داد

مشارکت بالای روستائیان کردستان در انتخابات ریاست جمهوری

زارعی کوشا گفت: در بخشی از مناطق استان به ویژه روستا‌ها شاهد مشارکت بالایی هستیم واین نشان از موقعیت شناسی و قدرشناسی مردم استان است.

اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در نشست با خبرنگاران در سنندج ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه برای پوشش این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات در استان به خوبی آماده شده و بدون هیچ مشکلی فرآیند اخذ رای آغاز شده است.

وی اضافه کرد: هزار و ۲۹۶ شعبه شامل ۶۱۱ شعبه سیار و مابقی ثابت برای اخذ رای مردم در استان دایر شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شاخص‌های مختلفی برای برگزاری انتخابات نیاز است، افزود: مهمترین شاخص برگزاری انتخابات امنیت است که این مهم در استان در بهترین شرایط و وضعیت خود قرار دارد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ امکان اخذ رای وجود دارد، افزود: البته با توجه به نیاز و استقبال مردم امکان تمدید زمان برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی با بیان اینکه در ساعت اولیه مردم استان در شعبه استان حضور امید بخشی داشته اند، بیان کرد: در بخشی از مناطق استان به ویژه روستا‌ها شاهد مشارکت بالایی هستیم واین نشان از موقعیت شناسی و قدرشناسی مردم استان است.

استاندار کردستان افزود: وظیفه خود می‌دانیم در مناطقی که مردم مشارکت حداکثری داشته اند مورد توجه ویژه تری قرار گیرند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد حضور بیشتری از مردم در این دوره از انتخابات باشیم، گفت: انتخابات ریاست جمهوری بازخورد جهانی دارد و امروز دنیا این رویداد را در کشورما رصد می‌کند.

وی ادامه داد: کردستان به عنوان یکی از استان‌هایی که در آستانه جهش در شاخص‌های توسعه قرار دارد امروز نیاز به مشارکت حداکثری برای فراهم کردن زمینه پیگیری کار‌ها و مطالبات دارد.

استاندار کردستان از مردم استان درخواست کرد حضور خود را در پای صندوق‌های اخذ رای به ساعات پایانی موکول نکنند و از هم اکنون اقدام به مشارکت و انداختن رای خود در صندوق‌ها کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.