فرمانده سپاه کازرون خبر داد؛

فعالیت ۱۰۷ گروه جهادی در جشن‌های عید غدیر کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و جشن بزرگ عید غدیر ۱۰۷ گروه جهادی در جشن‌های این شهرستان همکاری دارند.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و جشن بزرگ عید غدیر در سراسر کشور، ۱۰۷ گروه جهادی در شهرستان کازرون در جشن‌ها همکاری دارند.

او گفت: پیش بینی می‌شود از این ۱۰۷ گروه جهادی، ۹۵ گروه در پخت غذا و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم در مراکز فرهنگی، ایستگاه‌ها و موکب‌های مذهبی، بین خانواده‌های نیازمند، مناطق محروم و محله‌های کم برخوردار توزیع کنند.

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون از فعالیت گروه‌های جهادی در جشن بزرگ عید غدیر در کازرون پرداخت و اهم فعالیت این گروه‌های جهادی را توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسم جشن و شادی، راه‌اندازی پویش و جشن امامت و ولایت در سراسر شهرستان تدارک دیده شده است.

او با اشاره به اینکه امام علی (ع) الگوی بی‌نظیر در نیکوکاری و اطعام نیازمندان است، ادامه داد: عید سعید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر ارزش و گرامیداشت این روز تاکید شده است و عید غدیرخم روز اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) و جانشینی او بعد از پیامبر به عنوان امام و ولی مومنان است.

برچسب ها: عید غدیر ، گروه جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار