دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی:

فارس ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه فرهنگی و تمدنی سرزمین ما دارد

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی گفت: فارس ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه فرهنگی و تمدنی سرزمین ما دارد و هنرمندان و مردم فرهنگ‌پروری در این خطه زیست می‌کنند.

علیرضا تابش مشاور معاون میراث فرهنگی کشور و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، اظهار کرد: فارس ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه فرهنگی و تمدنی سرزمین ما دارد و هنرمندان و مردم فرهنگ‌پروری در این خطه زیست می‌کنند.

او ابراز امیدواری کرد که با مشارکت بالا شاهد برگزاری بهترین دوره جشنواره باشیم و پیام خودمان را در حوزه حفظ میراث فرهنگی و پاسداشت هویت ملی به جهانیان برسانیم.

 مشاور معاون میراث فرهنگی کشور و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی افزود: اردیبهشت‌ماه امسال با حضور استاندار فارس در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تفاهم‌نامه میزبانی سومین دوره از جشنواره در شیراز امضا شد.

تابش ادامه داد: یکی از مصوبات این تفاهم‌نامه، راه‌اندازی دبیرخانه استانی جشنواره بود که با حضور مسئولان استان، آغاز به کارکرد.

دبیر سومین جشنواره بین المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تصریح کرد: ترغیب هنرمندان و صاحبان آثار برای مشارکت بیشتر، مردمی سازی و رویکرد‌های بین‌المللی این دوره از جشنواره از نکات مهمی بود که مورد بررسی قرار گرفته است.

او یادآور شد: جلسه‌ای با استاندار فارس در این رابطه نیز برگزار و او بر برگزاری جلسات منظم این دبیرخانه با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و اطلاع‌رسانی مطلوب از سوی رسانه‌ها و صدا و سیما تأکید کرد.

آیین افتتاح دبیرخانه سومین دوره جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز برگزار شد.

 در این آیین مقرر شد کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی مشخص شود و همه فعالیت‌ها در خصوص اجرای این رویداد بین المللی در این دبیرخانه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار