محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + فیلم

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه وی و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با ترانه‌ای از مصطفی محدثی خراسانی و با صدای محمد معتمدی منتشر شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این باره توضیح داد: این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای با موضوع ایران اسلامی و شهدا و به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه وی و همچنین چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تولید شده است. 

وی یادآور شد: ترانه «از ایران نگذشتیم» محتوایی ملی مذهبی دارد و در این نماهنگ تلاش شده ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر سختی‌ها، گذشتن از جان و قدم نهادن به مسیر شهادت برای حفظ و صیانت از ایران اسلامی و عمق بخشی به هویت ملی به تصویر کشیده شود. 

نماهنگ «از ایران نگذشتیم»

عوامل تولید این نماهنگ عبارتند از: آهنگساز: امیرحسین سمیعی، نوازندگان: حسین پارسافر، پگاه عبداله زاده، موژان میرزایی، فرناز داوری (ویولن و ویولا)، کریم باقری (ویولنسل)، حسن فراهانی(ترومپت و فلوگل)، مصطفی بانیان (فلوت)، محمد زمانی(سازهای کوبه‌ای)، تهیه کننده: امیر حسین شفیعی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
استاد معتمدی بی نظیر♥️♥️♥️♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خداقوت عالی بود