برگزاری ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین

همزمان با عید سعید غدیر و دهه ولایت، ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین تحت حمایت استان تهران، برگزار شد.

همزمان با عید سعید غدیر و دهه ولایت، ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین تحت حمایت استان تهران، با حضور رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیأت امنای کمیته امداد در این مراسم که در اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: افتخار همه ما به تبعیت از مولا امیرالمومنین (ع) است. خدمت به خانواده‌های تحت حمایت باعث می‌شود همه امدادگران احساس سعادت و افتخار داشته باشند.

وی افزود: امیرمومنان (ع) در یک حدی است که نمی‌توان تعریفشان کرد. ما حقیقت ایشان را شاید درک نکنیم، اما باید یک نشانی از امیرمومنان (ع) داشته باشیم. این ایثارگری، گذشت و توجه به محرومان و خدمت به انسان‌ها از شاخص‌های امیرمومنان بود. ما اگر از حضرت علی (ع) همین را یاد بگیریم که به دیگران خدمت کنیم و به ایتام و نیازمندان کمک کنیم، یک نشانی از امیرمومنان داریم.

آیت‌الله کازرونی ادامه داد: افرادی که به نیازمندان خدمت می‌کنند نمی‌توان روی آنها قیمت گذاشت. امیر مؤمنان (ع) می‌فرماید: اگر کسی با پول زیبا شد، زیباییش به اندازه پولش است و اگر کسی با مقامش زیبا شد نیز به همان گونه است. تمام مال یک لحظه گرفته می‌شود؛ آنچه باعث فخر انسان است این است که اهل دست‌گیری باشد.

وی بیان کرد: اینکه امیرالمومنین در تاریخ می‌ماند به این علت است که الگوی انسانیت، فداکاری، عدالت و دست‌گیری بود. ما افتخار می‌کنیم حضرت علی (ع) را داریم که نمی‌توان با هیچ چیز ایشان را ارزش‌گذاری کرد.

آیت‌الله کازرونی خاطرنشان کرد: عید غدیر بزرگ‌ترین عید‌ها در اسلام است. سعی کنید اهل خدمت و دست‌گیری باشید به خصوص در روز عید غدیر تا یک تشابهی با امیرالمومنین (ع) داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
از بودجه بیت المال نباید استفاده شود
آخرین اخبار