کشف بیش از ۵۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰ قلم لوازم برقی آشپزخانه قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان فدائیان اسلام تخلیه و دپو شده است.  

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی به این مکان منتقل شده تا در فرصتی مناسب در بازار توزیع شود، گفت: هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شد و ماموران این پلیس محل موصوف را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است.

افشاری ادامه داد: ماموران همچنین در جریان بازرسی از این انبار مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع زودپز برقی، سرخ کن، خردکن و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد، اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌های قاچاق کشف شده شامل تعداد ۵۰۵ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه قاچاق محصول کشور چین بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

وی از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت: همچنین یک نفر نیز دستگیر شد که پرونده قضایی مربوطه برایش تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار