تدارک یک مهمانی بزرگ در شبکه تهران

شبکه تهران سیما برای مهمانی عید غدیر ویژه برنامه‌های متنوعی از قاب ماندگار پایتخت تماشایی می‌شود.

ویژه برنامه «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیارش باستانی و اجرای مرتضی پرنیان از شنبه هر روز حوالی ساعت ۱۵:۳۰ از قاب شبکه تهران سیما دیده شد. در «مهمونی» امسال «پویش لقمه میلیونی» مانند سال گذشته با هدف مشارکت در ثواب اطعام غدیر برگزار می‌شود و خانواده‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این پویش هستند می‌توانند در منزل لقمه‌هایی را آماده کرده و به نیت «شهدای خدمت» در «مهمونی» توزیع کنند.

همچنین «پویش اسباب بازی» نیز که با هدف جمع آوری اسباب بازی برای کودکان غزه و کودکان مناطق محروم کشور تدارک دیده شده، برگزار می‌شود.هموطنان علاقه‌مند می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۲۲۲ یکی از بانیان خیر در این مراسم باشند. این ویژه برنامه با هدف دعوت از مردم فهیم پایتخت برای حضور در مراسم باشکوه عید غدیر است.

با بهترین بابا به مهمونی غدیر می‌رویم

 «بهترین بابا» عنوان ویژه برنامه‌ی زنده شبکه تهران با حضور عوامل برنامه شاد رنگین کمان و برنامه به خانه بر میگردیم در جشن بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» است که از ساعت ۱۹ تا ۲۲ بصورت زنده و مستقیم از قاب شبکه پایتخت تماشایی می‌شود.

 این ویژه برنامه به مناسبت عید غدیر خم و با هدف ایجاد فضای شاد برای خانواده‌های تهرانی همراه با کودکانشان تدارک دیده شده است.برنامه «بهترین بابا» با اجرای مریم وطن پور و زینب پور ابراهیم به تهیه کنندگی احمد بندری تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

نقالی و شاهنامه خوانی در مدح حضرت علی (ع)، شعر خوانی، مداحی، گروه سرود، برگزاری قرعه کشی پویش یا علی بگو و... بخش‌های شاد و سرگرم کننده این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه حاضران و مخاطبان شبکه تهران می‌شود.

گروه رنگین کمان با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع نواب در مسیر جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتر غدیر با کودکان و خانواده‌ها همراه می‌شود. ویژه برنامه «بهترین بابا» کاری از گروه خانواده شبکه تهران است که در عید غدیر خم به مدت ۱۷۰ دقیقه تماشایی می‌شود.

سلام تهرانی‌ها به مهمانی غدیر

ویژه‌برنامه «سلام تهران» در شب عید غدیر خم دوشنبه ۴ تیرماه با بخش‌های ویژه و با حضور مهمانان مختلف از ساعت ۲۱ به مدت ۱۱۰ دقیقه روی آنتن پایتخت می‌رود. همچنین این ویژه برنامه در روز عید سه شنبه ۵ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

معرفت غدیر را در قاب «سدره» نظاره کنید

ویژه برنامه معارفی «سدره» نیز از عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت ۲۴ با اجرای مهیار عبداللهی به صورت زنده از کربلای معلی به مدت ۷۰ دقیقه روی آنتن یم رود.
این برنامه با حضور مادحین اهل بیت (ع) و کارشناسان حوزه معارف، به موضوع غدیر در سیره اهل ‏بیت (ع) می‌پردازد و ماجرا و واقعه غدیر را نیز تبیین می‌کند.

سینمایی و مستند‌های تماشایی

پخش آثار سینمایی، مستند‌های طنز در قالب برنامه «کمدین»، موسیقی تصویر و کلیپ‌های جذاب از دیگر تدارک شبکه تهران برای جشن شب و روز عید غدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.