رئیس اداره حفاظت محیط زیست قیروکارزین خبر داد؛

رفع آلودگی در کارخانه سیمان قیروکارزین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قیروکارزین از پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه فیلتراسیون کارخانه سیمان این شهرستان و رفع آلودگی در آن خبر داد.

 عباس قائدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین با اشاره به پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه فیلتراسیون کارخانه سیمان سپهر این شهرستان، اظهار کرد: مهندسان کارخانه سیمان سپهر در جهت رفع آلودگی بگ‌هاوس کارخانه به صورت شبانه‌روزی جهت تعویض فیلتر‌ها اقدام کردند.

او تصریح کرد: عملیات تعویض فیلتر‌ها با موفقیت به پایان رسید و هم اکنون بگ‌هاوس‌های کارخانه سیمان سپهر از نظر میزان آلایندگی در وضعیت مطلوب و استاندارد زیست محیطی قرار دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین با اشاره به بازدید‌های انجام شده و تعیین فرصت و ضرب الاجل از سوی کارشناسان محیط زیست این شهرستان، افزود: رفع کامل آلودگی و تعویض کیسه‌های معیوب فیلتراسیون پس از مهلت و ضرب الاجل یک هفته‌ای محیط زیست جهت رفع آلودگی مورد تایید محیط زیست قرار گرفت.

قائدی با اشاره به اینکه صنایع این شهرستان تحت رصد کامل و پایش آلودگی قرار دارند با تقدیر از مسئولان کارخانه سیمان این شهرستان برای رفع آلودگی، ادامه داد: محیط زیست در جهت منافع مردم و برای حفظ سلامت جامعه این نظارت‌ها را دنبال می‌کند و قطعا با هم افزایی و تعامل صنایع و تولیدکنندگان صنعتی می‌توانیم ضمن حفظ اشتغال و تولید جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار